רדיו ישראלירדיו ישראלי

גלי ישראל היא תחנת הרדיו האזורית של יהודה ושומרון,  היא משדרת בתדר fm106.5 FM בירושלים ואולפניה ממוקמים בגבעת זאב. מלבד השידור בירושלים יהודה שומרון והסביבה הוקצו לתחנה תדרים נוספים בישראל, היא משדרת בתדרים fm94 במרכז, fm102.5 בדרום הארץ ובתגרים fm89.3, ו והסביבה. מבחינה רגולטרית התחנה כפופה לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו – איו"ש.

לוגו רדיו

 

היסטוריה ובעלים

התחנה משתייכת לקבוצת "רדיו דרום", בבעלות אנשי העסקים יוסי סבן וצביקה שלום, שמה המקורי של התחנה אמור היה להיות "רדיו"ש", בהמשך שונה שמה ל"רדיו ישראל", אולם בעקבות תביעה של קול ישראל   ובטענה כי השמות דומים מידי ועלולים ליצור בלבול בקרב הציבור הוחלט על שינוי השם ל"גלי ישראל". מנכ"ל התחנה עם הקמתה היה דובר מועצת יש"ע יהושע מור יוסף.המנכ"ל הנוכחי הוא ישראל פריד, אשר שימש בעבר כמנהל התוכניות ב"רדיו קול חי".

תוכן, רייטינג ושת"פ

בין המגישים המוכרים בתחנה נמנים עיתונאים פוליטיקאים לשעבר ואנשי רוח, כמו אראל סג"ל, קלמן ליבסקינד, מוטי שקלאר, שרה בק, עו"ד יורם שפטל, אריה אלדד, שמואל בן עטר, והרב שמואל אליהו. לתחנה עורך מוזיקה ישראלי- רועי בן חמו, ועורך מוזיקה יהודית- יוסי בן עטר. על פי סקר TGI הגיע שיעור ההאזנה לה ל-0.8% בקרב האוכלוסייה הכללית ו-1.1% בקרב האוכלוסייה בגילאי 18-44. בינואר 2013 עלו אחוזי ההאזנה ל-1.4%. 

 

יצירת קשר עם גלי ישראל

 02-572-0000
צור קשר עם רדיו גלי ישראל